Awaria banku PKO BP. Klienci zgłaszają problemy z działaniem niektórych usług

Rośnie liczba raportów sugerujących problemy z poprawnym działaniem aplikacji mobilnej banku PKO BP. Awaria najprawdopodobniej dotyczy jedynie części klientów, jednak warto odnotować, że ilość zgłoszeń dotyczących wspomnianego banku w portalu Downdetector wzrosła kilkukrotnie na przestrzeni zaledwie jednej godziny.

Awaria PKO BP – skala problemu

Dzisiaj (10 maj 2024) między godziną 7:00 a 8:30 w serwisie Downdetector odnotowano kilkukrotny wzrost liczby zgłoszeń dotyczących kłopotów z poprawnym działaniem poszczególnych usług banku PKO BP. W omawianym przedziale czasowym ilość komunikatów urosła z 125 do prawie 500 w zaledwie dwie godziny.

Bank PKO BP problem z usługami

Na oficjalnym profilu marki w serwisie X brak postów odnoszących się do wspomnianego problemu, co może oznaczać, że dotyczy on jedynie znikomej liczby klientów. Analizując ilość zgłaszanych raportów możemy również wnioskować, że skala problemu nieco się zmniejsza.

Na czym polegają kłopoty związane z awarią PKO BP?

Bank awaria maj 2024

Zgłaszane przez użytkowników problemy dotyczą:

  • bankowości online (73%),
  • logowanie do aplikacji (20%)
  • przerwa w nadawaniu (8%).

Co mogę zrobić, jeśli awaria PKO BP uniemożliwia mi skorzystanie z aplikacji?

Jeżeli znajdujesz się w grupie bezpośrednio dotkniętej przez wspomnianą awarię, to w pierwszej kolejności warto skorzystać z internetowego formularza przeznaczonego do pomocy klientom banku PKO BP. Kolejnym krokiem będzie skontaktowanie się z obsługą infolinii.