![Planowałeś obejrzeć po pracy swój ulubiony serial? Obyś nie był klientem Netii](https://i.think-about.pl/4jp3Np0g7q1EHuGgIVSKmsABP2EkrTpPx899_xv1u2g/dpr:1/q:70/w:810/h:456/rt:fill/aHR0cHM6Ly9zMy50/aGluay1hYm91dC5w/bC8zZC1pbmZvL2lt/YWdlcy8yMDIzLzA3/L3BpbG90LmpwZw.jpeg)
Jeden z największych dostawców internetu oraz TV na terenie polski ma problemy z poprawnym działaniem swoich usług. Kłopoty zaczęły się dzisiaj około godziny 20:00 i trwają do teraz.
Spis treści
Netia awaria – skala problemu
Dzisiaj (18 kwietnia) około godziny 20:00 serwis Downdetector zaczął odbierać coraz większą ilość zgłoszeń dotyczących problemów z poprawnym działaniem usług kluczowego dostawcy internetu oraz TV na terenie Polski, czyli Netii.
![Netia problem sieć](https://i.think-about.pl/enA8dF_FI52RZFKqPrZluwEvHCSLVD88w1XLXoQ0glc/dpr:1/q:75/w:810/h:0/rt:fill/aHR0cHM6Ly9zMy50/aGluay1hYm91dC5w/bC8zZC1pbmZvL2lt/YWdlcy8yMDI0LzA0/L05ldGlhLWF3YXJp/YS16bm93dS5wbmc.jpeg)
Liczba raportów od początku rosła bardzo dynamicznie, a obecnie przekroczyła już 2000 nowych zgłoszeń. Poniżej możecie prześledzić mapę udostępnioną na wspomnianym serwisie, na której zaznaczono największe skupiska użytkowników wysyłających wiadomości o awarii.
![Netia polska awaria internet](https://i.think-about.pl/5NBdF1hz0RyOXXe4T0targFYVKx4rsgS6IAKb4p4HNA/dpr:1/q:75/w:810/h:0/rt:fill/aHR0cHM6Ly9zMy50/aGluay1hYm91dC5w/bC8zZC1pbmZvL2lt/YWdlcy8yMDI0LzA0/L05ldGlhLXBvbHNr/YS5wbmc.jpeg)
Najczęściej zgłaszane problemy
Kluczowa część zgłoszeń dotyczy poprawnego działania usług związanych z telewizją, a według serwisu Downdetector ten rodzaj awarii zgłasza niemalże 90% użytkowników (telewizja stacjonarna: 56%, transmisja TV: 33%).
![netia awaria zdjęcie grupka](https://i.think-about.pl/Yqs_LNk2XsNtD7eCop1sFVhI3MW51RegaAwSU364Qn0/dpr:1/q:75/w:810/h:0/rt:fill/aHR0cHM6Ly9zMy50/aGluay1hYm91dC5w/bC8zZC1pbmZvL2lt/YWdlcy8yMDI0LzA0/L25ldGlhLWF3YXJp/YS5wbmc.jpeg)
Na Facebookowej grupie – poświęconej w całości usterkom raportowanym przez klientów Netii – pojawiło się sporo postów odnoszących się do całej sytuacji. Ilość niezadowolonych klientów jasno wskazuje na to, że problem nie jest jednostkowy i dotyczy dużej grupy odbiorców (powyżej zdjęcie udostępnione przez panią Ewelinę na grupie “Netia awarie/usterki”, a pod spodem post autorstwa pana Roberta z tej samej grupy).
![komentarz netia Facebook](https://i.think-about.pl/PkCbq9IyXMIXErOtAmJevgIT6zrdmjps6YxM-M2Hm-Y/dpr:1/q:75/w:810/h:0/rt:fill/aHR0cHM6Ly9zMy50/aGluay1hYm91dC5w/bC8zZC1pbmZvL2lt/YWdlcy8yMDI0LzA0/L2tvbWVudGFyei1u/ZXRpYS5wbmc.jpeg)
Niestety na oficjalnym fanpejdżu Netii brak jakichkolwiek komunikatów ze strony operatora, które odnosiłyby się do całej sytuacji.
![Infolinia Netia polska](https://i.think-about.pl/NPfzObvrSkhcz_7liTNtQyUgKJp-FxuyczZRIYsCORI/dpr:1/q:75/w:810/h:0/rt:fill/aHR0cHM6Ly9zMy50/aGluay1hYm91dC5w/bC8zZC1pbmZvL2lt/YWdlcy8yMDI0LzA0/L0luZm9saW5pYS5w/bmc.jpeg)
Jeżeli znajdujesz się w grupie objętem opisywanymi problemami, to koniecznie zajrzyj na stronę dostawcy usług, a konkretniej zakładkę skierowaną do klientów zmagających się z wszelkiego rodzaju awariami. Dobrym pomysłem będzie również skontaktowanie się z infolinią – przydatne numery telefonów znajdziesz na planszy umieszczonej powyżej.