Jeden z największych dostawców internetu oraz TV na terenie polski ma problemy z poprawnym działaniem swoich usług. Kłopoty zaczęły się dzisiaj około godziny 20:00 i trwają do teraz.
Spis treści
Netia awaria – skala problemu
Dzisiaj (18 kwietnia) około godziny 20:00 serwis Downdetector zaczął odbierać coraz większą ilość zgłoszeń dotyczących problemów z poprawnym działaniem usług kluczowego dostawcy internetu oraz TV na terenie Polski, czyli Netii.
Liczba raportów od początku rosła bardzo dynamicznie, a obecnie przekroczyła już 2000 nowych zgłoszeń. Poniżej możecie prześledzić mapę udostępnioną na wspomnianym serwisie, na której zaznaczono największe skupiska użytkowników wysyłających wiadomości o awarii.
Najczęściej zgłaszane problemy
Kluczowa część zgłoszeń dotyczy poprawnego działania usług związanych z telewizją, a według serwisu Downdetector ten rodzaj awarii zgłasza niemalże 90% użytkowników (telewizja stacjonarna: 56%, transmisja TV: 33%).
Na Facebookowej grupie – poświęconej w całości usterkom raportowanym przez klientów Netii – pojawiło się sporo postów odnoszących się do całej sytuacji. Ilość niezadowolonych klientów jasno wskazuje na to, że problem nie jest jednostkowy i dotyczy dużej grupy odbiorców (powyżej zdjęcie udostępnione przez panią Ewelinę na grupie „Netia awarie/usterki”, a pod spodem post autorstwa pana Roberta z tej samej grupy).
Niestety na oficjalnym fanpejdżu Netii brak jakichkolwiek komunikatów ze strony operatora, które odnosiłyby się do całej sytuacji.
Jeżeli znajdujesz się w grupie objętem opisywanymi problemami, to koniecznie zajrzyj na stronę dostawcy usług, a konkretniej zakładkę skierowaną do klientów zmagających się z wszelkiego rodzaju awariami. Dobrym pomysłem będzie również skontaktowanie się z infolinią – przydatne numery telefonów znajdziesz na planszy umieszczonej powyżej.