Popularny polski bank ma problemy z poprawnym działaniem poszczególnych usług. Od samego rana do serwisu Downdetector spływają tysiące zgłoszeń, raportowanych przez użytkowników z całej polski. Większość kłopotów, z którymi borykają się klienci dotyczy: logowania do aplikacji oraz bankowości online.
PKO BP oraz BLIK awaria
Jeszcze dzisiaj rano raportowałem, że ilość zgłoszeń dotyczących awarii banku PKO BP gwałtownie wzrasta. Wówczas ilość negatywnych raportów sięgała jednak maksymalnie 500. Wspomniana liczą wzrosła już czterokrotnie i aktualnie osiągnęła niemalże 2000 zgłoszeń. Raportowane przez użytkowników problemy dotyczą:
- bankowości online (466%),
- logowanie do aplikacji (38%)
- bankowość mobilna (17%).
W serwisie X można znaleźć mnóstwo wpisów dotyczących problemów z poprawnym działaniem banku. Muszę jednak nadmienić, że awaria nie dotyczy wszystkich klientów i część użytkowników (do tego grona zaliczam się również i ja) nie ma żadnych problemów z aplikacją IKO oraz BLIKIEM. Ilość zadowolonych klientów nie ma jednak większego znaczenia przy tak dużej liczbie negatywnych raportów.
Niestety na oficjalnym profilu marki w serwisie X brak jakichkolwiek informacji odnoszących się do awarii.
Nie jest to pierwszy problem PKO BP w tym tygodniu i zaledwie kilka dni temu przedsiębiorstwo musiało poinformować swoich klientów o pracach związanych z usprawnieniem działania aplikacji mobilnej.