Awaria banku PKO BP. Klienci zgłaszają problemy z działaniem aplikacji

Rośnie liczba raportów sugerujących problemy z poprawnym działaniem aplikacji mobilnej banku PKO BP. Awaria najprawdopodobniej dotyczy jedynie części klientów, jednak warto odnotować, że ilość zgłoszeń dotyczących wspomnianego banku w portalu Downdetector wzrosła kilkukrotnie na przestrzeni zaledwie jednej godziny.

Awaria PKO BP – skala problemu

Dzisiaj (22 maj 2024) między godziną 14:00 a 14:30 w serwisie Downdetector odnotowano ogromny wzrost liczby zgłoszeń dotyczących kłopotów z poprawnym działaniem poszczególnych usług banku PKO BP. W omawianym przedziale czasowym ilość komunikatów urosła z 4 do ponad 3000 w zaledwie pół godziny. Trudno więc zignorować tak duży przeskok w liczbie przesyłanych raportów.

awaria 22 maj PKO BP

Na oficjalnym profilu marki w serwisie X brak postów odnoszących się do wspomnianego problemu, co może oznaczać, że dotyczy on jedynie znikomej liczby klientów. Analizując ilość zgłaszanych raportów możemy również wnioskować, że skala problemu nieco się zmniejsza.

Na czym polegają kłopoty związane z awarią PKO BP?

PKO BP awaria 22 maj nie działa aplikacja

Zgłaszane przez użytkowników problemy dotyczą:

  • logowanie do aplikacji (53%),
  • bankowości online (44%),
  • przerwa w nadawaniu (4%).

Co mogę zrobić, jeśli awaria PKO BP uniemożliwia mi skorzystanie z aplikacji?

Jeżeli znajdujesz się w grupie bezpośrednio dotkniętej przez wspomnianą awarię, to w pierwszej kolejności warto skorzystać z internetowego formularza przeznaczonego do pomocy klientom banku PKO BP. Kolejnym krokiem będzie skontaktowanie się z obsługą infolinii.