Awaria PKO BP – klienci zgłaszają problemy z poprawnym działaniem aplikacji na smartfony

Rośnie liczba raportów sugerujących problemy z poprawnym działaniem aplikacji mobilnej banku PKO BP. Awaria najprawdopodobniej dotyczy jedynie części klientów, jednak warto odnotować, że ilość zgłoszeń dotyczących wspomnianego banku w portalu Downdetector wzrosła kilkukrotnie na przestrzeni zaledwie 2 godzin.

Awaria PKO BP – skala problemu

Dzisiaj (4 kwietnia 2024) między godziną 9:00 a 10:37 w serwisie Downdetector odnotowano kilkukrotny wzrost zgłoszeń dotyczących kłopotów z poprawnym działaniem poszczególnych usług banku PKO BP. W omawianym przedziale czasowym liczba komunikatów urosła z 25 do 254 w zaledwie dwie godziny.

Awaria Pko bp aplikacja nie działa

Na oficjalnym profilu marki w serwisie X brak obecnie postów odnoszących się do wspomnianego problemu, co może oznaczać, że dotyczy on jedynie znikomej liczby klientów. Analizując ilość zgłaszanych raportów możemy również wnioskować, że skala problemu nieco się zmniejsza.

Na czym polegają kłopoty związane z awarią PKO BP?

Zgłaszane przez użytkowników problemy dotyczą:

  • bankowości internetowej (53%),
  • przelewów (25%),
  • logowanie do aplikacji (23%).

Co mogę zrobić, jeśli awaria PKO BP uniemożliwia mi skorzystanie z aplikacji?

Jeżeli znajdujesz się w grupie bezpośrednio dotkniętej przez wspomnianą awarię, to w pierwszej kolejności warto skorzystać z internetowego formularza przeznaczonego do pomocy klientom banku PKO BP. Kolejnym krokiem będzie skontaktowanie się z obsługą infolinii.