Kolejny bank dotknięty awarią BLIK-a. Tym razem padło na Millennium

Użytkownicy jednego z najpopularniejszych banków działających na terenie Polski zgłaszają coraz więcej problemów z poprawnym działaniem aplikacji mobilnej. Kłopoty dotyczą głównie bankowości mobilnej i są związane z szerszą awarią, która jest odczuwalna u klientów większości banków.

Bank Millennium awaria – skala problemu

Problemy z poprawnym działaniem poszczególnych usług zaczęły się dzisiaj (10 kwietnia 2024) około godziny 11:00. Warto jednak zauważyć, że już o 12:20 liczba raportów dotyczących problemu w serwisie Downdetector dobiła do niemalże 100 zgłoszeń.

Millennium bank awaria blik

Większość kłopotów dotyczy:

  • bankowości mobilnej (56 %),
  • logowania do aplikacji mobilnej (24 %),
  • przelewów (20 %).

Z najnowszych doniesień wiemy, że problem jest jednak nieco większy i dotyczy on również innych dużych banków. Na przestrzeni ostatniego tygodnia z podobnymi kłopotami borykały się też takie marki jak: PKO BP oraz ING.