Użytkownicy jednego z najpopularniejszych banków działających na terenie Polski zgłaszają coraz więcej problemów z poprawnym działaniem aplikacji mobilnej. Kłopoty dotyczą głównie bankowości mobilnej i są związane z szerszą awarią, która jest odczuwalna u klientów większości banków.
Bank Millennium awaria – skala problemu
Problemy z poprawnym działaniem poszczególnych usług zaczęły się dzisiaj (10 kwietnia 2024) około godziny 11:00. Warto jednak zauważyć, że już o 12:20 liczba raportów dotyczących problemu w serwisie Downdetector dobiła do niemalże 100 zgłoszeń.
Większość kłopotów dotyczy:
- bankowości mobilnej (56 %),
- logowania do aplikacji mobilnej (24 %),
- przelewów (20 %).
Z najnowszych doniesień wiemy, że problem jest jednak nieco większy i dotyczy on również innych dużych banków. Na przestrzeni ostatniego tygodnia z podobnymi kłopotami borykały się też takie marki jak: PKO BP oraz ING.