ING awaria – klienci mają problem z aplikacją mobilną. Sprawdź komentarz banku

Bank ING boryka się z tymczasową awarią, która utrudnia klientom korzystanie z dedykowanej dla nich aplikacji mobilnej. Gwałtowny wzrost liczby raportów dotyczących wspomnianych problemów nastąpił około godziny 11:00, a w szczytowym momencie wykres prezentujący skalę awarii dobił do ponad 2000 zgłoszeń.

Awaria ING – skala problemu

Większość raportów przesyłanych przez użytkowników do serwisu Downdetector dotyczy problemów z logowaniem do aplikacji (52%), bankowością online (46%) oraz poprawnym działaniem bankomatów (zaledwie 2%). Można więc wnioskować, że kluczowym elementem awarii jest utrudnione korzystanie z aplikacji mobilnej skierowanej do klientów banku ING.

ING awaria kwiecień 2024

Na oficjalnym facebook’owym fanpage’u marki znajdziemy komentarze sugerujące, że problem jest nieco większy. Jeden z klientów banku (p. Łukasz) zamieścił następujący wpis:

Dzisiaj zarówno strona w przeglądarce jak i aplikacja Moje ING chodzą agonalnie. Ile ten stan będzie trwał?

Uwaga spotkała się z krótką odpowiedzią ze strony administratorów, którzy przeprosili za problem i podkreślili, że trwają pracę nad jego rozwiązaniem.

Pracujemy nad tym, aby wszystko wróciło do normy. Przepraszamy za utrudnienia.

Awaria ING – komentarz banku

ING Polska odpowiedział również na jeden z popularniejszych komentarzy pod swoimi nowymi postami (post z dnia: 1 kwietnia), który sygnalizował zaistnienie problemów z poprawnym działaniem bankowości internetowej.

ing bank awaria komentarz banku

Ilość raportów dotyczących awarii maleje, a więc najprawdopodobniej została ona już częściowo zażegnana.