Taki Wiedźmin wam się nawet nie śnił. Nowa kolaboracja Netflixa lepsza niż sam serial

Premiera trzeciego sezonu Wiedźmina na Netflix już w przyszłym tygodniu. Netflix nie ma jednak zamiar marnować nawet chwili i trwa właśnie ogromna ofensywa marketingowa. Możliwe, że najnowsza akcja promocyjna, to jedna z najlepszych rzeczy, jakie na nas czekają w wykonaniu Netflixa.

Wiedźmin w nowej odsłonie

Gdy wydawało mi się, że widziałem już wszystko, to Netflix we współpracy z Old Spice udowodnił mi, jak bardzo się myliłem. Najnowsza kolaboracja znanej marki kosmetyków dla mężczyzn i Netflixa pokazuje nam uniwersum stworzone przez Andrzeja Sapkowskiego z zupełnie nowej strony. Reklama przygotowana specjalnie z okazji zbliżającego się 3. sezonu serialu to po prostu mistrzostwo świata i musicie to zobaczyć.

Jak widać, twórcom reklamy nie zabrakło humoru i kreatywności. Jak łatwo zauważyć, ozdobą reklamy jest serialowa Ciri, czyli Freya Allan.

Na fanów Wiedźmina czeka jeszcze sporo atrakcji

Kolaboracja Netflixa i Old Spice, to nie jedyna atrakcja, jaka czeka na fanów marki Wiedźmin w nadchodzących dniach i tygodniach. W Fortnite udostępniono dwie nowe postacie – Ciri oraz czarodziejkę Yennefer. Do tego gracze mogą liczyć na nowe tryby zabawy oraz elementy kosmetyczne.

Jeśli mieliście szczęście, to prawdopodobnie planujecie już wyjazd na Wiedźmin Fest, czyli wyjątkowe, dwudniowe wydarzenie dla fanów uniwersum, które odbędzie się w dniach 24-25 czerwca w Łodzi. Uczestnicy tego festiwalu będą mogli m.in. zobaczyć przedpremierowo odcinki 3. sezonu serialu oraz spotkać na żywo odtwórców głównych ról, w tym Herny’ego Cavilla.

Kiedy premiera 3. sezony Wiedźmina na Netflix?

Nowe odcinki serialu zadebiutują na Netflix już 29 czerwca. Warto jednak pamiętać, że wówczas zobaczymy jedynie 5 epizodów. Na drugą, finałową część serialu będziemy musieli poczekać do 27 lipca. Więcej informacji na temat 3. sezonu przygód Geralta i jego towarzyszy znajdziecie w naszym obszernym poradniku.