Bitrix24 CoPilot na czatach. Krótszy czas reakcji dzięki zintegrowanej sztucznej inteligencji

“Przyszłość już nadeszła!”, dokładnie taki wniosek wyciąga każda osoba, która zaczyna korzystać z narzędzi bazujących na sztucznej inteligencji. W ciągu ostatnich lat byliśmy świadkami rozwoju nowych technologii, które wpływają na niemal wszystkie dziedziny życia człowieka. Obecnie sieci neuronowe znajdują zastosowanie w edukacji, sztuce, medycynie, inżynierii mechanicznej, rolnictwie i wielu innych gałęziach przemysłu. Technologia osiągnęła taki poziom, że czasami daje możliwości, o jakich nikt wcześniej nawet nie marzył. 

Jednak dzisiaj chcę porozmawiać o tym, jak sztuczna inteligencja (AI) wyznacza nowe trendy we współczesnym biznesie i pomaga rozwiązać różne problemy w ciągu zaledwie kilku sekund. Dziś przyjrzymy się dokładniej funkcji CoPilot dostępnej w Bitrix24. Czy naprawdę za pomocą tego narzędzia jesteśmy w stanie zaoszczędzić nasz cenny czas i zyskać przewagę nad konkurencją? 

Co to jest CoPilot? 

CoPilot to wyjątkowa sztuczna inteligencja od Bitrix24, serwisu dostarczanego przez Bitrix24 Ltd z siedzibą na Cyprze. Dzięki integracji AI z systemem CRM możesz zautomatyzować wiele zadań czy procesów, skrócić czas ich wykonania i zwiększyć produktywność. Nowoczesne technologie i uczenie maszynowe sprawią, że twoja praca jako menadżera, jak i twojego zespołu będzie po prostu wydajniejsza. 

Asystent CoPilot został zaprojektowany specjalnie po to, aby uczynić twoje życie łatwiejszym i wygodniejszym. W zależności od potrzeb jest w stanie tworzyć teksty i zapytania dla wyszukiwarek, analizować dane i wiele więcej. W dalszej części tego artykułu powiem ci o jego funkcjonalności i możliwościach bardziej szczegółowo. Warto również zaznaczyć, że narzędzie to jest stale rozwijane, dlatego w przyszłości możemy oczekiwać jeszcze większych możliwości. Wiemy już, czym jest CoPilot, ale pewnie pojawiło się w twojej głowie konkretnie pytanie.

Po co wykorzystywać sztuczną inteligencję w biznesie? 

Wdrożenie sztucznej inteligencji w biznesie niesie ze sobą wiele korzyści. Przyjrzyjmy się, dlaczego jest to tak ważne i jaką przewagę nam to zapewnia. 

  • Oszczędzaj czas i zasoby. Sztuczna inteligencja może wykonywać rutynowe zadania, takie jak przetwarzanie danych, pisanie, analizowanie rynku i wiele więcej. Dzięki temu pracownicy mają więcej czasu na bardziej złożone i kreatywne zadania. 
  • Większa dokładność i wydajność. Sztuczna inteligencja jest w stanie analizować ogromne ilości informacji szybciej i dokładniej niż ludzie. Może to prowadzić do wnikliwszych wniosków, a tym samym do skuteczniejszego podejmowania decyzji. 
  • Ułatwia Ci pracę w CRM. AI automatycznie wypełni pola na karcie klienta po rozmowie telefonicznej, dzięki czemu menadżer będzie miał zawsze aktualne informacje pod ręką. 
  • AI może zautomatyzować wiele procesów, skracając czas realizacji zadań i poprawiając jakość produktu. 

Sztuczna inteligencja jest stale gotowa by pomóc ci w systemie CRM podczas wykonywania wszelkich zadań. Co więcej, nie musisz już uczyć się zasad korzystania z niej. W przypadku Bitrix24 wystarczy kliknąć odpowiedni przycisk, a asystent (CoPilot) będzie od razu gotowy do działania. Co więcej, programiści z Bitrix24 przygotowali wiele gotowych skryptów ułatwiających codzienną pracę. Przyjrzyjmy się im dokładniej.

Funkcje sztucznej inteligencji w Bitrix24 

Co ważne każdy z Was może sprawdzić możliwości CoPilota samodzielnie. Funkcja ta jest bowiem dostępna w każdym planie, nawet w tym darmowym oferowanym przez Bitrix24.  

CoPilot na czacie 

Inteligentny asystent może wpaść na pomysł na biznes lub napisać tekst sprzedażowy za Ciebie. Po prostu rozpocznij czat z CoPilotem i zadaj pytanie, aby uzyskać wyniki w ciągu kilku sekund. Wszystkie dialogi i ich historia są zapisywane, dzięki temu możesz w każdej chwili wrócić i kontynuować komunikację z botem od miejsca, w którym ostatnio przerwałeś.

CoPilot w aktualnościach

Funkcje sztucznej inteligencji dostępne w Bitrix24 nie ograniczają się jednak tylko do integracji z SI z poziomu osobnego czatu. Wsparcie CoPilota możemy uzyskać podczas tworzenia unikalnych postów w kanale informacyjnym twojego portalu Bitrix24.

Niemal wszyscy użytkownicy spędzają dużo czasu na pisaniu wiadomości i samodzielnym ich sprawdzaniu, czy to pod kątem błędów, czy literówek. Zastanawiamy się, czy dana forma jest poprawna, czy jednak zbyt agresywna, formalna czy zbyt luźna. Z ratunkiem może przyjść właśnie CoPilot. Ten nie tylko stworzy za ciebie post, ale przeczyta wcześniejsze otrzymane wiadomości i będzie w stanie udzielić samodzielnie odpowiedzi. 

Możliwości SI można podzielić na kilka grup. Możemy poprosić np. o wyjaśnienie tekstu. Inteligentny asystent podkreśli najważniejsze informacje, znajdzie zalety i wady wymienione w tekście oraz wyjaśni wszystko, co jest niejasne. Funkcje zmiany tekstu odpowiadają natomiast za poprawę błędów, czy w razie potrzeby zwiększanie lub zmniejszanie ilości treści. CoPilot może nawet przepisać cały tekst prostszymi słowami. 

Nic nie stoi na przeszkodzie byśmy poprosili SI także o zmianę tonu wiadomości do naszych pracowników czy klientów. W razie potrzeby ta może być albo formalna, albo bardziej przyjazna. Wszystko zależne od naszych potrzeb w danej chwili. Nic nie stoi też na przeszkodzie byśmy poprosili SI o całkowite stworzenie tekstu. Mowa tutaj nie tylko o prostych wpisach, jak choćby gratulacje dla naszego zespołu za realizację założonych celów, ale także bardziej złożonych treściach, jak np. komunikaty prasowe czy informacje przeznaczone dla naszych partnerów. Co więcej, CoPilot może niemal samodzielnie komentować wszystkie wpisy naszych kolegów z pracy.  

Wystarczy jedno kliknięcie, by pochwalić czy zganić naszego pracownika. Opcje te na pewno pozwolą nam zaoszczędzić masę czasu, a przy tym także przyspieszą naszą interakcję z innymi osobami. 

Pisanie e-mail przez SI  

Napisanie listu sprzedażowego dla klienta zajmuje dużo czasu. Trzeba starannie dobierać frazy i formułować propozycję sprzedaży. Jednak dzięki CoPilot ten proces jest łatwy, prosty i dużo szybszy.  

Podobnie jak w przypadku wiadomości wymienianych między naszymi współpracownikami również i w tym przypadku Inteligentny asystent będzie w stanie nam pomóc. Nie tylko przygotuje za nas całą wiadomość. Dodatkowo będzie w stanie dostarczyć niezbędnych argumentów, aby klient zechciał kupić nasz produkt czy oferowaną usługę. Napisze nowy list lub będzie kontynuował rozpoczęty, poprawi błędy i, jeśli to konieczne, przetłumaczy go nawet na inne języki. 

Tworzenie nowych zadań nigdy nie było tak proste

Wsparcie AI nie kończy się jednak wyłącznie na pisaniu wiadomości. Z pomocą CoPilota projekty użytkowników Bitrix24 zamienią się w kompetentne, zrozumiałe i poprawnie sformułowane zadania. Jedną z głównych zalet jest automatyczne przygotowanie list kontrolnych. Nie musisz już samodzielnie rozdzielać danych na pozycje i sprawdzać, czy wszystko zostało uwzględnione, czy może jednak czegoś brakuje.  

Pracując z dziesiątkami zadań i dużą ilością komentarzy w każdym z nich, fizycznie niemożliwe jest trzymanie wszystkiego w głowie. Co prawda nic nie stoi na przeszkodzie byśmy samodzielnie śledzili każde zadanie, tylko kto ma na to czas? Tutaj z pomocą przyjdzie nam ponownie CoPilot. Wystarczy wpisać odpowiednią komendę, a nasz wirtualny asystent natychmiast przygotuje dla nas podsumowanie całego wątku, wyszczególniając najważniejsze komentarze.  

Integracja AI z CRM 

CoPilot obsługuje także nasze połączenia z klientami. Nie musisz już ponownie słuchać nagrania rozmowy, aby doprecyzować szczegóły. SI wszystko rozszyfruje za ciebie i automatycznie wypełni odpowiednie pola deala w CRM. Co więcej, całe nagranie audio pojawi się w formacie tekstowym. 

Jest to spora oszczędność czasu. Nasi operatorzy nie muszą poświęcać go na uzupełnianie danych i – co więcej – w każdej chwili w zaledwie kilka sekund mogą otrzymać pełne podsumowanie wcześniejszych rozmów. Pozwala to na łatwiejsze budowanie relacji z naszymi klientami.  

Tworzenie stron internetowych z pomocą AI 

W systemie Bitrix24 dostępny jest również kreator stron internetowych. Pozwala on w łatwy sposób przygotować witrynę, na której będziemy oferowali nasze produkty czy usługi. Jednak nawet najbardziej doświadczeni copywriterzy, marketerzy i menedżerowie treści spędzają ogromną ilość czasu na pisaniu różnych artykułów, postów reklamowych czy opisów produktów. 

Aby skrócić czas poświęcany na te zadania, zacznij korzystać z CoPilota. W tym przypadku możesz wykorzystać SI jako generator pomysłów. Na przykład musisz wymyślić hasło sprzedażowe. Dobrze znasz reklamowany produkt, rozumiesz jego rzeczywiste zalety, ale nie da się tego wszystkiego ująć w krótkim zdaniu. Wystarczy poprosić sieć neuronową o zasugerowanie własnych opcji sloganów i na tej podstawie sformułować idealny tekst reklamowy. 

Choć obecnie CoPilot jest wbudowany tylko w niektóre sekcje Bitrix24, możemy być raczej pewni, że w przyszłości będzie zintegrowany z niemal wszystkimi funkcjami portalu. Dzięki temu wiele rutynowych zadań, nad którymi spędzają czas użytkownicy, może być wykonywanych szybciej z pomocą SI.  

Śmiało też można powiedzieć, że CoPilot to narzędzie, które jest dopiero w początkowej fazie rozwoju. W przyszłości będzie coraz bardziej funkcjonalny. Jednak już dzisiaj pokazuje doskonałe wyniki.