Chcesz naprawić swojego smartfona? Od teraz zrobisz to w… Żabce!

Żabka rozszerza ofertę swoich usług o naprawę smartfonów we współpracy z firmą Digital Care. Klienci sieci mogą teraz nie tylko szybko i wygodnie naprawić swój zepsuty telefon, ale i wypożyczyć urządzenie zastępcze na czas naprawy.

Żabka nieoczekiwanie rozszerza swoją działalność

Żabka nowość

Popularna sieć sklepów, które można spotkać na niemalże każdym większym osiedlu, nieoczekiwanie rozszerza swoją działalność i rozpoczyna współprace z firmą Digital Care. Nowa usługa polega na możliwości zamówienia naprawy telefonu (przez dedykowaną do tego stronę internetową), a następnie nadaniu urządzenia w jednym ze sklepów i odebraniu zreperowanego egzemplarza w tym samym punkcie.

Zalety naprawy smartfonu w Żabce:

  • Wygodna: Możliwość nadania urządzenia do naprawy w pobliskiej Żabce.
  • Szybka: Naprawa trwa do 7 dni roboczych od dnia zapłaty.
  • Profesjonalna: Naprawy wykonywane są przez doświadczonych serwisantów.
  • Ekologiczna: Naprawa zamiast wymiany na nowy telefon to mniejsza ilość elektrośmieci.

W komunikacie prasowym Żabki czytamy również, że: po wyborze opcji serwisowej, klient nadaje paczkę w Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys. Naprawa potrwa do 7 dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową. Klient może śledzić status zgłoszenia na portalu, a po naprawie odbiera paczkę z telefonem w wybranej Żabce.

Żabka umożliwia wynajem smartfonu na czas naprawy

Istotnym plusem omawianej usługi jest możliwość wynajęcia zastępczego smartfonu na czas naprawy:

  • Koszt najmu urządzenia zastępczego wynosi 99 zł. Cena zawiera koszt najmu i transportu w obie strony. Opłata pobierana jest za pobraniem (przez kuriera).
  • Urządzenie zastępcze to smartfon z systemem operacyjnym Android. Może on różnić się pod względem producenta, modelu czy parametrów w stosunku do urządzenia, które posiadasz.
  • Urządzenie zostanie dostarczone przez kuriera na podany przez Ciebie adres korespondencyjny po tym, jak serwis potwierdzi zawartość paczki z urządzeniem uszkodzonym.
  • Po naprawie urządzenie zastępcze zostanie odebrane z tego samego adresu.