Dzień przed tegorocznymim targami MWC 2024 popularna azjatycka marka pokazała globalne wersje swoich dwóch topowych smartfonów. Mowa oczywiście o Xiaomi 14 oraz Xiaomi 14 Ultra, które trafiły już do polskiej dystrybucji. Pewną ciekawostką jest pominięcie modelu 14 Pro, jednak warto zauważyć, że oferuje on zbliżoną specyfikację do bazowej wersji urządzenia, a więc europejscy użytkownicy nie stracili zbyt wiele.
Spis treści
Ile kosztuje Xiaomi 14?
Xiaomi 14 to bazowa wersja najnowszego flagowca azjatyckiej marki. Urządzenie zostało wyposażone w spory ekran LTPO AMOLED o przekątnej 6.36-cala (z 120 Hz odświeżaniem obrazu), procesor Snapdragon 8 Gen 3 oraz zestaw czterech aparatów o rozdzielczości 50 Mpix.
- Xiaomi 14 (12/512 GB) | Cena: 4799 zł | Sklep Xiaomi
Polska wersja urządzenia dostępna jest jedynie w wariancie oferującym 12 GBB pamięci RAM oraz 512 GB miejsca na pliki użytkownika. Analogiczny model tegorocznego Galaxy S24 kosztuje 5199 złotych, a więc Xiaomi 14 jest o kilkaset złotych tańszy od swojego konkurenta. Warto również zaznaczyć, że przedsprzedażowa oferta na omawiane urządzenie umożliwia otrzymanie gratisu o wartości prawie 2 tysięcy złotych w postaci hulajnogi elektrycznej Mi Electric Scooter 3.
W jakiej cenie można kupić Xiaomi 14 Ultra?
Xiaomi 14 Ultra to droższa wersja najnowszego smartfonu od Xiaomi, a jej największą przewagą nad tańszym odpowiednikiem są rozbudowane możliwości fotograficzne. Główny aparat w modelu Ultra posiada bowiem bezstopniową regulację przysłony, co pozwala na dostosowanie ekspozycji do różnych warunków oświetleniowych.
- Xiaomi 14 Ultra (12/512 GB) | Cena: 6799 zł | Sklep Xiaomi
Urządzenie zadebiutowało w kwocie 6799 złotych za wersję oferującą 16 GB pamięci RAM oraz 512 GBB miejsca na pliki użytkownika. Zbliżony model Galaxy S24 Ultra (wariant z 12 GB pamięci RAM oraz 512 GB pamięci wewnętrznej) kosztuje obecnie 7199 złotych, a więc jest on o 400 złotych droższy od swojego konkurenta.
Ten tekst zawiera linki afiliacyjne do naszych partnerów. Fakt ten nie ma żadnego wpływu na wartość merytoryczną tekstu. Jeśli jednak zdecydujesz się na zakupy za pośrednictwem któregoś z tych odnośników, redakcja otrzyma niewielką prowizję. Dzięki temu nadal będziemy mogli tworzyć dla ciebie wartościowe treści.