Użytkownicy jednego z najpopularniejszych banków w Polsce napotykają coraz więcej trudności z prawidłowym działaniem aplikacji mobilnej. Główne problemy zgłaszane przez klientów dotyczą błędów podczas korzystania z bankowości internetowej. Użytkownicy mogą napotkać błędy podczas wykonywania przelewów, sprawdzania salda lub innych operacji bankowych.
mBank awaria: skala problemu
Problemy z poprawnym działaniem poszczególnych usług mBanku rozpoczęły się dzisiaj około godziny 11:00, a w momencie pisania niniejszej publikacji amplituda ilości przesyłanych raportów przekroczyła 325 zgłoszeń.
Na mapie udostępnionej przez portal Downdetector możemy zauważyć, że największa ilość komunikatów pochodzi z dużych polskich miast. Nie ma w tym jednak niczego zaskakującego, ponieważ to właśnie miasta wojewódzkie stanowią zazwyczaj największe skupisko użytkowników zgłaszających problemy do wspomnianego serwisu.
Na ten moment oficjalne profile mBanku w mediach społecznościowych nie wystosowały żadnej informacji dotyczącej awarii. Możemy więc zakładać, że są to jedynie przejściowe problemy, które wkrótce zostaną zażegnane.