Infinix jest marką, która zawitała do Polski zaledwie rok temu, a już teraz posiada w swoim portfolio szeroki zakres smartfonów dostępnych w oficjalnej dystrybucji na terenie naszego kraju. Obecnie producent rozpoznawany jest głównie z wypuszczania na rynek telefonów z niższej półki cenowej, ale miałem okazję testować także jeden z jego flagowych modeli.
Mam na myśli Infinixa Zero Ultra, który był bardzo solidnym, ale jednocześnie nieco zbyt drogim, urządzeniem. Jego problemem nie były więc braki w specyfikacji czy słaba wydajność, a raczej nietrafiona wycena, która stawiała go w trudnej pozycji wobec konkurentów od znacznie bardziej rozpoznawalnych marek. W ostatnim czasie zauważyłem jednak, że cena modelu Zero Ultra wyraźnie spadła, a więc zdecydowanie polecam ponownie zainteresować się tym smartfonem.
- Infinix Zero Ultra | Link do sklepu
Infinix Note 30 na promocji
Dla osób poszukujących tańszego urządzenia, Infinix przygotował coś specjalnego. Jeden z najnowszych smartfonów marki został właśnie objęty promocją, dzięki której przy jego zakupie zapłacimy o 200 zł mniej. Omawiany model to Infinix Note 30, czyli budżetowiec z solidną specyfikacją i najnowszym Androidem na pokładzie.
Telefon został wyposażony w spory ekran o przekątnej 6.78-cala, którego dużym atutem jest wysoka częstotliwość odświeżania obrazu na poziomie 120 Hz. To zdecydowanie jedna z najważniejszych funkcji w tanich smartfonach, ponieważ w bardzo odczuwalny sposób poprawia ona na komfort korzystania z urządzenia.
- Infinix Note 30 | Cena:
1099 zł899 zł | Link do sklepu - Infinix Smart 7 HD | Cena:
399 zł369 zł | Link do sklepu - Infinix Note 30 Pro | Cena: 1399 zł | Link do sklepu
Najnowsza promocja marki Infinix obejmuje również model Smart 7 HD, którego cena spadła do 369 zł. Dodatkowo użytkownikom poszukującym nieco droższych smartfonów z całą pewnością polecam sprawdzenie wariantu Note 30 Pro, ponieważ obecnie przy jego zakupie możemy domówić ładowarkę bezprzewodową o mocy 15 W za zaledwie 1 zł.
Ten tekst zawiera linki afiliacyjne do naszych partnerów. Fakt ten nie ma żadnego wpływu na wartość merytoryczną tekstu. Jeśli jednak zdecydujesz się na zakupy za pośrednictwem któregoś z tych odnośników, redakcja otrzyma niewielką prowizję. Dzięki temu nadal będziemy mogli tworzyć dla ciebie wartościowe treści.