Natywna integracja Snowflake Connector for ServiceNow – Innowacyjne rozwiązanie opracowane przez polskich inżynierów

ServiceNow oferuje popularną aplikację SaaS, używaną przez firmy z różnych branż do zarządzania procesami, usługami i infrastrukturą cyfrową. Dzięki polskiemu zespołowi inżynierów Snowflake, dane z ServiceNow mogą być teraz bezpiecznie synchronizowane z Chmurą Danych Snowflake i łączone z innymi źródłami, takimi jak ERP, HR czy CRM. Dzięki Snowflake Connector for ServiceNow, stworzonemu przez warszawski oddział firmy, integracja jest łatwa i dostępna w wersji public preview.

Tworzenie tej integracji wymagało współpracy programistów, designerów i menedżerów. Ich celem było zapewnienie prostoty obsługi oraz pełnej autonomii usługi, aby inżynierowie danych mogli skupić się na bardziej produktywnych zadaniach, zamiast tracić czas na zarządzanie wydajnością, bezpieczeństwem i transferem danych.

ServiceNow jest jednym z najczęściej używanych systemów do zarządzania procesami, HR i relacjami z klientami. Tysiące firm na całym świecie korzysta z tej platformy. Dzięki ekspertom z Polski, dane z ServiceNow mogą teraz łatwo integrować się z danymi z innych systemów w ekosystemie Chmury Danych Snowflake, umożliwiając zaawansowane analizy i wartościowe wnioski biznesowe.

Bezpieczne przekazywanie danych i elastyczne zarządzanie w Chmurze Danych Snowflake

Snowflake Connector for ServiceNow to pierwsza z serii integracji rozwijanych przez biuro w Warszawie tej firmy. Głównym celem tego narzędzia jest umożliwienie klientom szybkiego, łatwego i bezpiecznego przekazywania danych z różnych źródeł do platformy Snowflake.

Integracja jest częścią infrastruktury Snowflake, dzięki czemu dane są w sposób w pełni bezpieczny od razu przesyłane do konta klienta w Chmurze Danych Snowflake. Dla naszych klientów to bardzo ważne, ponieważ eliminuje ryzyko wycieku danych – wskazuje Jakub Puchalski ze Snowflake.

Integracja umożliwia początkowe ładowanie danych historycznych, jak i aktualizacje przyrostowe. Użytkownicy mają możliwość wyboru częstotliwości synchronizacji danych, na przykład codziennie lub co 30 minut. Co więcej, istnieje opcja włączania lub wyłączania synchronizacji poszczególnych katalogów danych w dowolnym momencie.

Dane są gotowe do natychmiastowego formułowania zapytań. Connector automatycznie wykrywa również zmiany w schemacie i dostosowuje widoki, aby zapewnić idealną synchronizację danych dla organizacji.

Dzięki Snowflake Connector for ServiceNow łatwo można pobierać zarówno dane historyczne, jak i aktualizacje przyrostowe z dowolnej liczby tabel. Ponadto, wykorzystuje skalowalność zasobów obliczeniowych Snowflake, co pozwala optymalizować koszty i analizować tylko niezbędne dane w danym momencie.

Siemens Healthineers jako zadowolony klient

Snowflake Connector for ServiceNow jest obecnie używany m.in. przez firmę Siemens Healthineers, która specjalizuje się w produkcji sprzętu medycznego. Dzięki wykorzystaniu danych z systemu, raporty generowane przy użyciu tego konektora umożliwiają firmie monitorowanie wydajności operacyjnej urządzeń w placówkach medycznych. Dodatkowo, raporty te wspomagają proces zarządzania wskaźnikami, umożliwiając podejmowanie decyzji biznesowych opartych na faktach.

Wykorzystanie ServiceNow for Snowflake Connector okazał się niezwykle efektywnym i niezawodnym rozwiązaniem dla Siemens Healthineers, przynosząc znaczące usprawnienia. Ponieważ integracja nie obciąża istotnie instancji ServiceNow, nie ma negatywnego wpływu na regularne operacje związane z zarządzaniem danymi w przedsiębiorstwie.

Snowflake Connector for ServiceNow jako natywna integracja z wykorzystaniem Native Application Framework

Snowflake Connector for ServiceNow został stworzony jako natywna aplikacja Chmury Danych, oparta na rozwijanym przez Snowflake Native Application Framework. Warszawscy inżynierowie byli pionierami w wykorzystaniu tego frameworka, udowadniając jego przydatność dla twórców natywnych aplikacji działających w Chmurze Danych Snowflake.

Integracja wymagała globalnej współpracy z innymi biurami badawczo-rozwojowymi Snowflake, które razem współtworzyły Native Application Framework. Była to swoista próba pilotażowa, mająca na celu sprawdzenie funkcjonalności frameworka. Dzięki temu udało się usprawnić działanie różnych komponentów, co przyniesie korzyści przyszłym użytkownikom.

Native Application Framework firmy Snowflake umożliwia programistom tworzenie aplikacji opartych na danych oraz ich monetyzację w ramach Snowflake Marketplace. Marketplace ten zapewnia dostęp do aktualnych i gotowych do użycia danych, a także usług i aplikacji oferowanych przez blisko 400 dostawców. Użytkownicy mogą bezpiecznie instalować i uruchamiać te aplikacje bezpośrednio w swoich instancjach Snowflake, minimalizując potrzebę przenoszenia danych.

Integracja z ServiceNow jest bezpłatnie dostępna dla klientów w ramach Snowflake Marketplace, nie wymaga posiadania osobnej licencji. Wystarczy mieć aktywne konto w Snowflake.