Ghost of Tsushima na PC. Jakie zmiany i nowości względem wersji na PS4 i PS5?

Sprawdź, jakie zmiany i nowości pojawią się w Ghost of Tsushima w wersji na PC.

Ghost of Tsushima, gra, która do tej pory była dostępna jedynie na konsolach PS4 i PS5 już wkrótce pojawi się na komputerach stacjonarnych w wersji Director’s Cut. Pierwsze informacje o porcie tworzonym przez Nixxes pojawiły się w marcu. Premiera zaplanowana jest na 16 maja.

Nowości w Ghost of Tsushima na PC

Jeśli chodzi o zawartość, wersja na PC nie zaoferuje żadnych nowości ani różnic w porównaniu z edycją konsolową. Mowa tutaj oczywiście o Director’s Cut, czyli rozszerzonym wydaniu, które poza podstawową wersją gry zawiera także Iki Island, czyli dodatkowy obszar, który jest okupowany przez przeciwników niepojawiających się w podstawce. Dostępna jest tutaj minikampania fabularna, w której główny bohater udaje się na tytułową wyspę, aby sprawdzić pogłoski o pojawieniu się na niej Mongołów. Bardzo szybko okazuje się jednak, że przeszłość Jina Sakaia nie daje o sobie zapomnieć i bohater musi zmierzyć się także z własnymi demonami.

Jeśli chodzi o warstwę techniczną, możemy spodziewać się nowości dopasowanych do komputerów osobistych. Wydanie na PC otrzymało wsparcie dla monitorów ultrapanoramicznych w formatach 21:9 oraz 32:0, ale obsługuje także konfigurację z trzema monitorami, czyli 48:9. Dostępne są także ulepszenia, które zwiększają wydajność. Mowa tutaj o wsparciu dla NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 oraz INTEL XESS. Posiadacze kontrolerów Dual Sense będą mogli wykorzystać technologię haptyczną oraz adaptacyjne triggery.