Eroblast zadebiutował na Nintendo Switch 14 lipca. Polskie Vivid Games jest zadowolone ze sprzedaży tytułu na japońskiej konsoli.
Vivid Games obecne jest na polskim rynku producentów gier od 2006 roku. Firma skupia się przede wszystkim na tworzeniu tytułów na smartfony i przenośne konsole. Zdecydowanie największym hitem jest Real Boxing, jednak to oczywiście niejedyna produkcja w porfolio Vivid, która dobrze radzi sobie na światowych rynkach.
Dokładnie 14 lipca na konsoli Nintendo Switch pojawiła się gra Eroblast, które do tej pory dostępne było jedynie na urządzeniach z systemami Android i iOS. Łukasz Kamiński, product owner Eroblast powiedział, że wyniki sprzedaży w pierwszych 2 tygodniach napawają optymizmem. Co więcej, gra doczekała się tłumaczenia na język hiszpański w wersji na smartfony, co może pomóc w zwiększeniu dochodów na kolejnym dużym rynku. Kamiński dodał:
Eroblast bardzo dobrze wpisuje się w specyfikę Nintendo Switch. (…) Wydawca, jeszcze w sierpniu, zaproponuje użytkownikom kolejne płatne paczki dodatków. Jeśli chodzi o wersje iOS i Android, wierzymy, że dzięki tłumaczeniu na hiszpański zwiększymy efektywność monetyzacji na kolejnym, bardzo dużym rynku. Efektywność i rentowność, zarówno premiery na Nintendo Switch, jak i wprowadzenia hiszpańskiej wersji językowej będziemy w stanie ocenić po wakacjach
Zespół Vivid Games oczywiście nie spoczywa na laurach, ponieważ producenci wciąż skupiają się na realizacji kolejnych etapów prac nad Real Boxing 3 oraz Easy Boxing. Co więcej, przedstawiciele spółki pojawią się pod koniec sierpnia w Kolonii na targach Gamescom, gdzie planują pozyskać kolejnych partnerów biznesowych. Piotr Gamracy, CEO Vivid Games powiedział:
Naszym priorytetem są teraz obecne i nowe tytuły oraz poszukiwanie kolejnych po BoomBit, partnerów biznesowych. Jestem zadowolony z postępów, jakie odnotował w ostatnich miesiącach zespół pracujący nad 'Real Boxing 3′. Prace realizowane są zgodnie z planem, w prototypie implementowane i testowane są kolejne funkcjonalności. Pod koniec sierpnia bierzemy udział w GamesCom w Kolonii, gdzie spotkamy się z potencjalnymi partnerami strategicznymi z różnych obszarów. 'Real Boxing 3′ z pewnością będzie jednym z głównych tematów zaplanowanych rozmów.
Spółka poinformowała, że w lipcu wygenerowała przychody na poziomie 1,7 miliona złotych oraz stratę w wysokości 220 000 zł. Narastająco przychody wynoszą 13,4 mln zł, a zysk 0,3 mln zł.